Na de mooie stranden weer terug in de stad - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ingrid - WaarBenJij.nu Na de mooie stranden weer terug in de stad - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ingrid - WaarBenJij.nu

Na de mooie stranden weer terug in de stad

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

08 April 2007 | Vietnam, Hanoi

Hoi,
Na Hoi An ben ik afgereisd naar nha trang. Nha Trang heeft een hele lange boulevard, waar het tot mijn verbazing heel erg druk is om half 6 's morgens met sportende, zwemmende, zonnebadende vietnamezen. OP de zee bij Nha Trang heb ik een boottochtje gemaakt langs allerlei eilandjes. Hier heb ik gesnorkeld en cocktails in de zee gedronken hangend aan een floating bar.
Daarna ben ik verder naar Mui Ne gereisd, waar ik een aar dagen in een "resort" aan de zee heb doorgebracht. Ik ben hier op tour naar de White Sanddunes(leek de sahara wel!, Red Canyon, Red Sanddunes geweest; erg mooi en heel bijzonder om te zien. Verder heb ik lekker op het strand gelegen en begin dan nu ook echt wel bruin te worden.
Nu ben ik in Ho Chi Minh City. Ik vind het hier in ieder geval leuker dan in Hanoi, maar kan pas over een paar dagen pas echt mijn oordeel geven.
Mijn volgende bericht zal vanuit Cambodja komen, waar ik via de mekong delta per boot(je) in 3 dagen naar toe ga.
Groetjes Ingrid

  • 08 April 2007 - 13:10

    Frank:

    Klinkt allemaal fantastisch wat je allemaal ziet en meemaakt. Ben benieuwd naar de foto's. Groetjes Frank

  • 08 April 2007 - 13:17

    John Spi:

    Mooie foto's. Het is een hele andere wereld. En zo te lezen worden de temperaturen vanaf nu alleen maar aangenamer. Ga rustig door met genieten! Groeten, John

  • 08 April 2007 - 13:46

    Inge:

    Wat een mooie foto's.Bevallen de relaxemomenten je ook goed? Veel plezier verder,

    groetjes,
    Inge

  • 08 April 2007 - 13:55

    Chantal:

    Hoi Ing!
    Het ziet er geweldig uit allemaal! Volgens mij vermaak jij je prima.
    Met de meiden gaat alles goed. Ze zijn nog even bijdehand en nieuwsgierig als altijd.
    Gisteren hebben ze een super spannende wedstrijd gespeeld tegen Vollingo en uiteindelijk gewonnen met 3-1.
    We hebben twee nieuwe meetrainers van de mini's: Tessa en Michelle. Zij hebben gisteren allebei meegedaan.

    Heel veel plezier en geniet er van!
    Groetjes, Chantal

  • 08 April 2007 - 14:33

    Clien:

    mooi ing,fijn dat je zo geniet maar ook tijd neemt om te relaxen. geniet maar fijn tot gauw weer clien

  • 08 April 2007 - 14:54

    Coby:

    Zo dat ziet er goed uit ook de kleding . Wat heb je weer veel gedaan. Geniet van de rust momenten en tot het volgende bericht.

    Groetjes Coby

  • 08 April 2007 - 15:06

    Petra:

    Mooie foto s hoor!
    Geniet lekker op het strand.
    bedankt voor je e-card leuk!!

  • 08 April 2007 - 16:36

    Bianca Jansen:

    wauw!!!!!

  • 08 April 2007 - 19:49

    VijverJohn:

    ZALIG PASEN, Ingrid!!
    Schitterend om je verhalen te lezen. Erg dapper vind ik jou! Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Als je zoveel meemaakt moet je nu wel het gevoel hebben dat je al jaren weg bent, toch? Merk je nog iets van de Vietnamoorlog?
    Veel plezier verder!

    Groetjes,

    John.

  • 08 April 2007 - 20:43

    Monique:

    Hoi Ing,

    ZIet er allemaal geweldig uit! Geniet er van.
    groet Monique, Ard & kids

  • 09 April 2007 - 16:22

    Tonny:

    Heerlijk heerlijk!! Wij hier pasen vieren?? Nou ja zijn een stuk gaan fietsen (ja ik) en vandaag de hele dag op een voetbalveld gezeten. Geef mij dan ook maar een floating bar (lees cocktails!) en het strand. Nou Ing blijf genieten!!

  • 10 April 2007 - 08:16

    Tante 10:

    Hoi Ingrid,
    Nou, nou, nou, ik heb me weer zitten vergapen aan je prachtige plaatjes. Ik persoonlijk vind die van de Red Canyon een echte topper! Hoewel, het strand van Mui Ne, Nha, de zonsopgang ..... o jeetje, ik kan eigenlijk niet kiezen. Ze zijn allemaal echt schitterend! Nog altijd neem ik mijn petje voor je af hoor. Ik geef het je te doen, dat allemaal in je uppie te regelen. Wij hier in Nederland hebben prachtige Paasdagen gehad. Weg met die dikke winterjassen; tijd voor T-shirts en korte broeken! We hebben heerlijk gevaren en ook onze motoren hebben weer aan het asfalt mogen ruiken. Van Paaseiseren zoeken is dus niet veel gekomen (hahaha). Geniet jij er ook nog maar van; voordat je het weet, moet je weer in het gareel lopen!
    Groetjes,
    tante 10

  • 10 April 2007 - 10:32

    Janny:

    mooi strand. wel raar koeien op het strand. maar beter koeien dan allemaal verkopers. hoe lang zal het duren voordat er grote hotels langs het strand staan. Hier nu ook mooi weer. de paasdagen waren zonnig.geniet jij nog maar lekker. het is wel wel raar stil hoor zonder jou. tot mails

  • 10 April 2007 - 20:03

    Freja:

    He Ing,

    Wat een mooie verhalen en wat een prachtige foto's!!! Geniet ervan. Om je een beetje op de hoogte te houden van wat er in Nederland gebeurt (je wilt niet 'wereldvreemd' worden toch): Maxima staat op het punt te bevallen!

    Veel plezier verder.

    Freja

  • 11 April 2007 - 06:35

    Petra P:

    Hoi Ingrid,

    Leuk om te lezen wat je zo allemaal doet en ziet. Hoe bevalt het nu om zo'n tijd alleen te reizen? Kom je nog een beetje in contact met de lokale bevolking en met andere reizigers?
    Veel plezier nog!

  • 11 April 2007 - 10:37

    Mieke H:

    Hallo Ingrid,
    Prachtige foto's. Hoop dat je genoten hebt van je cocktails, maar meer nog van je reis natuurlijk. Ben benieuwd hoe je Ho Chi Minh City zal ervaren. Ik wens je in ieder geval een goede bootreis naar Cambodja en kijk uit naar je volgende ervaringen. Geniet er maar lekker van!
    Liefs en groetjes van Mieke

  • 11 April 2007 - 11:53

    Tante 10:

    Hoi Ing,

    Nog even een nagekomen berichtje. Wellicht heeft Freja je nieuwsgierig gemaakt, maar Máxima is gisterenavond (10 april) om 21.00 uur bevallen van een ........ dochter!

    Groetjes,
    tante 10

  • 12 April 2007 - 10:10

    Lidia:

    Hoi Ingrid, wat zien de foto,s er geweldig uit, het spreekt voor zich hoe geweldig je reis is. Het zal wel erg wennen zijn als je weer terug bent, of mis je ons wel een heel klein beetje? Wij jou wel hoor! Groetjes Lidia

  • 12 April 2007 - 11:43

    Ilse:

    Hoi Ing,

    Ziet er nog steeds allemaal geweldig uit!! Blijf nog even lekker genieten.

    Ilse

  • 14 April 2007 - 17:40

    Siobhan Uit 7b:

    heey Juffie,

    Hoe is het daar?
    O,ja nog een Fijne Pasen!

    doei
    xxxSiobhan

  • 14 April 2007 - 21:02

    Patty:

    Wat een geweldige foto's! Wat een heerlijk strand en dan die koeien er op!!
    gr Patty

  • 15 April 2007 - 18:30

    Merel:

    Hoi Ingrid,

    Wat gaaf die foto's ziet er werkelijk heerlijk uit allemaal. geniet nog even, want voor je het weet is het weer voorbij en ben je weer gewoon aan het werk. tot snel

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2009

Bijna op vakantie naar Maleisie

26 Augustus 2008

Thuis

18 Augustus 2008

Ubud, Candidasa, Padangbai, Legian

07 Augustus 2008

Yogjakarta Java en Lovina Beach Bali

28 Juli 2008

Bogor, Bandung en Pangandaran
Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 36203

Voorgaande reizen:

20 Juli 2019 - 26 Augustus 2019

Geen Zuidoost Azië maar Zuid Amerika

14 Juli 2018 - 13 Augustus 2018

Thailand

08 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Colombia i.p.v. Azië

12 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Sulawesi 2015

09 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Bali-Lombok-Flores en nog meer moois

02 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Strand, natuur, strand, natuur in Maleisie

22 April 2011 - 09 Mei 2011

Even 2 weken naar Zuid-Thailand

04 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Thailand-Laos-Thailand

11 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Maleisie:eerst alleen dan samen

20 Juli 2008 - 26 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: