Ubud, Candidasa, Padangbai, Legian - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu Ubud, Candidasa, Padangbai, Legian - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu

Ubud, Candidasa, Padangbai, Legian

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

18 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Hoi allemaal,
Hier ben ik weer. Het gaat prima met me.
Even verder vanaf Lovina Beach. Na het strand ben ik vertrokken naar Ubud, waar ik een prachtige fietstocht door de rijstveleden heb gemaakt(25 km downhill en 10 km uphill: dat was wel een beetje zwaar in die warmte, maar ja ben een hollandse meid!)In Ubud heb ik ook nog wat gedronken met Bianca(onze oude/nieuwe gymjuf.
Na ubud waar het erg toeristisch was, druk en zelfs regen ben ik naar candidasa gegaan.
In candidasa is geen echt strand, maar had ik wel een hutje direct aan zee; echt super. Ik ben hier een dagje gaan snorkelen met 2 canadezen en ben naar white sand beach geweest; erg mooi.
Van candidas ben ik verder gegaan naar Padangbai, ook aan het strand/zee(slechts 10 km van Candidasa). Hier is Nancy mij komen bezoeken voor 3 dagen. We hebben samen heerlijk gegeten, rose gedronken, gezwommen in het zwewbad en in de mooie zee(er stond echter wel veel wind en een beetje te veel rotsen), leuke hebbedingetjes gekocht, dagje auto met chauffeur gehuurd, massage gedaan. Kortom: erg leuk
Nu ben ik in Kuta/Legian het surfesrparadijs. Ik heb hier een kamer in een hotel vlakbij zee, maar het waait nogal hard en het was vanmiddag bewolkt; helaas. Hopelijk is het de komende dagen mooi weer en kan ik weer even goed bijkleuren voordat ik via jakarta naar singapore( 4dagen bij Nancy) reis.
Groetjes Ing

  • 18 Augustus 2008 - 11:31

    Erna:

    Hoi Ing,
    volgens mij vliegt de tijd. Nu de laatste dagen op Bali en Java, en dan alweer richting huis...(gelukkig wel via Singapore!)geniet er lekker van en kleur maar lekker bij!(staat je zo goed!!)tot snel

  • 18 Augustus 2008 - 14:00

    Tante 10:

    Ha die Ing,
    Wat leuk te horen dat je het zo naar je zin hebt. Maar ja, Bali is dan ook wel een paradijsje. Je kon het slechter treffen. Wij waren ooit ook in Legian Beach in Hotel Bali Padma. Is dat er nog? Er is sindsdien veel gebeurd op Bali. Ga je nog naar Tana Lot? Is erg mooi. Pas op voor de apen; die kunnen wel eens agressief zijn. Ook lekker eten op Bali, hè? Wel vreemd hoor: ik zit hier nog op kantoor en jij ligt waarschijnlijk al weer in je mandje. Ik kijk al weer uit naar je volgend bericht (met foto's).
    Groetjes en blijven genieten!
    tante 10

  • 18 Augustus 2008 - 15:19

    Annet:

    Dat klinkt niet verkeerd, ben ook helemaal niet jaloers als ik dit allemaal lees terwijl de regen tegen m'n ramen spat......
    Heel veel plezier nog! (Ik mail je later nog wel even.)

  • 18 Augustus 2008 - 18:22

    Greet:

    Héérlijk klinkt het allemaal. Zoals je van iedereen zult horen zitten wij in Nederland te verpieteren in de regen en lijkt het of de herfst al flink is begonnen. Ab en ik gaan nog een paar dagen fietsen op de Veluwe en hopen echt dat het dan op z'n minst dróóg zal zijn. Geniet nog even volop van al dat lekkere eten daar ! Groetjes !

  • 18 Augustus 2008 - 18:41

    Coby:

    Ha die Inge,
    Wat heb je al weer veel gedaan. En wat leuk dat je ook Nancy nog hebt gezien dat was natuurlijk weer dolle pret met al die rose. Als je haar weer zie doe haar de groetjes. Geniet nog maar lekker want het is zo weer voor bij.

    Gr Coby

  • 18 Augustus 2008 - 19:53

    Petra:

    Kom op Ing .....Dat fietsen dat is toch een makkie....En dan dat hutje hutje hutje aan de zee!!!Ik ben jaloers hier iedere dag wel regen en het eind van de vakantie alweer in zicht!!
    Geniet er nog van en doe Nancy de groetjes doeg

  • 18 Augustus 2008 - 20:43

    Annemarie En Nadia:

    Hai Ingrid,

    Wat een gave reis tot nu toe, je hebt veel gezien en gedaan. Wij net terug uit Italie, minder spannend maar wel errug mooi weer gehad.
    Geniet nog van je reis en doe Nancy de groeten van ons.

    gr Annemarie

  • 19 Augustus 2008 - 01:49

    Ik:

    Krijg helaas niet meer foto's geplaatst, volgende keer misschien. Groetjes Ing

  • 19 Augustus 2008 - 04:27

    Jessica:

    Hoi Ing,
    stoel is geregeld, stond ook in je reservering.
    Ga zo nog wel ff kijken of ze t niet veranderd hebben.
    Veel plezier en tot gauw.
    x Jes

  • 19 Augustus 2008 - 20:19

    Jolanda:

    Hoi Ingrid,
    Nou jij hebt een wereldvakantie als ik dit zo lees! Prachtige foto's trouwens. (Ik ben niet jaloers hoor!)
    Maar wat is de tijd snel voorbij gegaan.
    Geniet nog de komende dagen van dit heerlijke vakantie gevoel. Want voor je het weet zit je weer in dit koude kikkerlandje. Groetjes Jolanda

  • 19 Augustus 2008 - 20:50

    Ada:

    Hallo Ing,
    Weer terug uit Frankrijk en gelijk jouw site bekeken. Ben jaloers!! Geniet er nog maar even lekker van en wil alles horen als je terug bent. Mijn vader is geboren op Bandung en ik ben er nooit geweest. Hoop dat je nog heel veel beleefd.
    Liefs Ada.

  • 20 Augustus 2008 - 07:38

    Lidia:

    Wat leuk dat je samen met Bianca wat hebt gedronken zo ver van huis en dan toch bekende tegenkomen. Met Nancy was ook heel gezellig zo te lezen, doe haar de hartelijke groetjes als je haar weer ziet. Geniet van je laatste week veel liefs Lidia

  • 20 Augustus 2008 - 07:42

    Ingrid:

    hoi,

    nog een paar daagjes, gaat snel he.
    Groetjes aan Nancy en tot volgende week

  • 21 Augustus 2008 - 12:23

    Brenda:

    Hi,
    Zo te lezen weer een super reis gehad. Je hebt weer veel gezien en gedaan, geweldig! Wij zijn net terug uit het zonnige Spanje, helaas hier in Nederland wat minder. Geniet nog van je laatste dagen en doe de groeten aan Nancy en haar gezin.
    Tot volgende week!

  • 25 Augustus 2008 - 15:40

    Janny:

    hoi Ingrid,

    zo te lezen heb jij beter weer gehad dan ik.(dat was ook te verwachten) ik ben al thuis en dus ook weer op het internet. ben benieuwd naar al je verhalen. Als je nog bij Nancy bent die haar de groetjes. tot vrijdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2009

Bijna op vakantie naar Maleisie

26 Augustus 2008

Thuis

18 Augustus 2008

Ubud, Candidasa, Padangbai, Legian

07 Augustus 2008

Yogjakarta Java en Lovina Beach Bali

28 Juli 2008

Bogor, Bandung en Pangandaran
Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 36234

Voorgaande reizen:

20 Juli 2019 - 26 Augustus 2019

Geen Zuidoost Azië maar Zuid Amerika

14 Juli 2018 - 13 Augustus 2018

Thailand

08 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Colombia i.p.v. Azië

12 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Sulawesi 2015

09 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Bali-Lombok-Flores en nog meer moois

02 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Strand, natuur, strand, natuur in Maleisie

22 April 2011 - 09 Mei 2011

Even 2 weken naar Zuid-Thailand

04 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Thailand-Laos-Thailand

11 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Maleisie:eerst alleen dan samen

20 Juli 2008 - 26 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: