Angkor Wat en lonely beach - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu Angkor Wat en lonely beach - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu

Angkor Wat en lonely beach

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

27 April 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi,
Naast het heerlijke strand in sihanoukville ben ik daar nog een schooltje gaan bezoeken en heb ze daar blij gemaakt met ballonnen en pennen. Dit was een bijzondere ervaring, was nl erg klein schooltje en projectje van een nederlander Cees(binnenkort meer info hierover!)
Vervolgens ben ik via Phnom Penh afgereisd naar Battambang, hier komen erg weinig toeristen, ik was dan ook de enige in de bus! Vanaf Battambang vond ik het toch weer leuk om met de boot verder te reizen naar Siem Reap(8 uur in de "speedboat" was uiteraard weer een hele ervaring. Heb prachtige floating vissersdorpjes gezien tijdens deze tocht.
In Siem Reap aangekomen werd ik afgehaald door een tuk tuk van het hotel met swimmingpool; heerlijk.
De volgende dag heb ik Ing van het vliegveld gehaald, zij was ook erg blij met het zwembad, aangezien het rond de 40 graden was. Samen met Ing ben ik 2 dagen Angkor Wat gaan bekijken. De 1ste dag gingen we voor de sunset; helaas was het bewolkt! Dan de volgende dag om 5 uur maar voor de sunrise, deze was geweldig.
Vanfa Siem Reap zijn we richting de grens met thailand gegaan; 6 uur in busje over vreselijke weg, brrr. Daarna bij de grens overgestapt in minibus, dit ging vrij snel. Om 20.00 uur met de ferry over naar Koh chang, vervolgens met een pick up taxi naar de Lonely Beach, waar we om 21.45 arriveerden. Het hotel was niet zo bijzonder: hutje met fan en bedden op de grond.
Echter toen we de volgende dag het uitzicht zagen en uiteraard een beter hutje hadden geregeld kon onze dag niet meer stuk.
Lekker relaxen op het strand; heb al weer 1 boek uit. Vandaag op motorbike het eiland herverkend(we waren hier nl. 4 jaar geleden ook al). Morgen weer dagje strand, daarna snorkelen, weer dagje strand, daarna shoppen in Bangkok; kortom het gaat geweldig.
Groetjes Ing en Ing

• 27 April 2007 - 13:34

Niels:

Bofkonten! En wij maar hard werken hier :-)

• 27 April 2007 - 14:43

Silvia:

Leuk om jullie zo samen weer te zien!! Tot snel. xxx Silvia

• 27 April 2007 - 15:23

Coby:

Hallo ing en ing, wat gezellig dat jullie nu samen zijn.En wat een mooie foto's.Ook hier genieten we van het heerlijke weer.Genieten jullie maar lekker op dat hele mooie strand.

Groetjes Coby

• 27 April 2007 - 15:43

Nanda:

Hey Ing,

De tijd is wel heel snel gegaan he? Relax lekker je laatste weekje en optimaal shoppen in Bangkok!!! Ben jaloers.
    Wel een pluspuntje als je thuis komt: hier is het ook heerlijk strandweer!
    Groetjes Nanda

• 28 April 2007 - 06:13

Ome Hans:

Hoi Ingrid,

Tja, aan alles komt een end, zo ook aan deze fantastische reis. Geniet nog maar een paar dagen van deze geweldige vakantie. Wij zien je wel op je vaders verjaardag.

Groetjes en een goede vlucht terug naar het (ook warme) Nederland.

Ome Hans

• 28 April 2007 - 15:55

Irene:

Hai Ing
    Wat een super reis maak je toch. Zou zo met je willen ruilen!!! Het is vast super gezellig om je (oude vakantie) maatje weer tegen te komen tijdens je reis!! Heel veel plezier saampjes en geniet ze van je laatste week.
    Doeg doeg Ireen

• 28 April 2007 - 15:56

Irehne:

De Angkor Wat heb ik ook mogen bewonderen, maar jouw foto's zijn wel echt super!!!

• 28 April 2007 - 18:47

Annet:

Dat ziet er gezellig uit !
    Fijne dagen aan het strand, zal zo te zien geen probleem zijn...
    En veel shopplezier in Bangkok.
    tot gauw !!!

• 28 April 2007 - 21:50

Patty:

Wat is de tijd onwijs snel gegaan! Lijkt nog helemaal niet zo lang geleden dat je weg ging. Lekker lijkt het me om de laatste periode weer even met een bekende te delen. Ik ben erg benieuwd naar het omschakelen straks. Zal wel weer wennen zijn om aan de slag te moeten en niet meer alleen met jezelf rekening te houden. Dan moet je weer gaan leven met alle verplichtingen en op de klok. Maar..... het is nog niet zover, geniet nog lekker van je laatste dagen, ik zie je volgende week!
    Gr Patty

• 01 Mei 2007 - 08:33

John:

Hoi Ingrid,
    Net je verslag gelezen in een internetcafe in Turkije. Elly, Tessa en ik hebben het hier onwijs fantastisch!
    Gaaf, wat je allemaal meemaakt!
    Goede thuisreis, tot ziens volgende week in de Vijver!

Groetjes, John.

• 01 Mei 2007 - 17:31

Kristel:

Ing en natuurlijk ook ing,

veel plezier samen nog de laatste dag. Ennu dan weer terug naar het zonnige nederland.
    tot snel!
    kristel

• 01 Mei 2007 - 17:44

Alex:

Prachtige foto's. Leuk dat je er zoveel aandacht aan besteed om iedereen op de hoogte te houden.
    Groetjes, Alex

• 02 Mei 2007 - 09:53

Tante 10:

Hoi Ing2,
    De laatste loodjes, maar die wegen bij jullie vast niet zwaar. Zo te zien, ontbreekt het jullie aan niets. Ik heb weer genoten van de prachtige foto's. Ik wens jullie een geoliede terugreis zonder al te veel oponthoud. Niet te veel kopen in Bangkok hoor. Dat past toch allemaal niet in je rugzak. Moet je weer een tas bij kopen en dat is allemaal gedoe, zeker straks op Schiphol bij de douane. Daar weten ze je wel te vinden hoor. Goede terugreis en tot zaterdag!
    tante 10

• 02 Mei 2007 - 21:26

Irene:

Hoop dat je de laatste dagen van je reis extra geniet!!! Goede reis terug. Ben zo benieuwd naar alle verhalen!!
    Tot volgende week (sorry...klinkt wel heel erg hè).