Resort viel een beetje tegen, maar...... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu Resort viel een beetje tegen, maar...... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu

Resort viel een beetje tegen, maar......

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

30 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,
Het luxe resort op koh Tao viel een beetje tegen...we hadden een bungalow naast de scootersnelweg van het uitgaansgedeelte, erg fijn...Strand zagen we met een erg scheef hoofd. Verder kwam ik nog bekenden tegen(wel 3 verschillenden), we waren er dus wel snel over uit dat we in dit drukke gedeelte van koh Tao niet weilden blijven.
We hebben een brommer gehuurd, wat erg spannend was met de hele slechte wegen op het eiland. Wel hadden we inmiddels een leuk strand ontdekt met hutjes aan zee; daaar zijn we naar toe verhuisd. De afgelopen 3 dagen hebben we daar heerlijk in de zon gelegen en een snorkeltrip gedaan, helemaal leuk.
Gisteren zijn we de hele dag aan het reizen geweest om van Koh Tao via Suratthani naar Krabi (aan de andere kust van Thailand te reizen). Het was een lange dag en we kwamen dan ook behoorlijk gaar aan in Karabi.
Maar vandaag gaan we verder naar Koh Lanta om daar van het strand te gaan genieten, dus hopelijk blijft het zonnig.
Groetjes van Arie en Ing

• 30 Juli 2010 - 09:08

Annet:

Ben inmiddels benieuwd naar al je foto's ! Dat wordt weer een avondje laptop. Fijne laatste vakantieweek !
    groeten uit een inmiddels weer zomers Den Haag

• 30 Juli 2010 - 09:44

Tonny:

Ha luitjes. Klinkt allemaal heel vervelend. Wij net de wielerronde achter de rug. Ook net terug uit Hamburg, dat erg leuk was trouwens. Hopelijk nog een weekje Italie. Wat gaat het snel hè? Nou geniet nog even! Groetjes.

• 30 Juli 2010 - 11:31

Jeanine:

Leuk om weer even wat van je te lezen, het gaat allemaal wel erg snel he? Geniet nog van jullie laatste week. Groetjes van ons, Jeanine

• 30 Juli 2010 - 11:40

Kasper En Marlize:

Jammer dat het verblijf in Krabi niet naar jullie zin was. Verstandig om door te reizen naar een andere plaats.

Geniet van jullie laatste week vakantie !

Zijn erg benieuwd naar de foto's, maar dat komt later allemaal wel.

• 30 Juli 2010 - 18:12

Erna:

Ing en Arie, zo te lezen vermaken jullie je wel! Veel ontspanning en lekker lui genieten van het laatste deel van de vakantie. Groetjes van ons allemaal

• 02 Augustus 2010 - 20:23

Agnes:

gelukkig zijn jullie heel flexibel en mobiel, gewoon de neus achterna en jullie vinden toch wel altijd weer iets dat wel naar je zin is. Geniet nog lekker en groetjes!