Heerlijk tropisch eiland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ingrid - WaarBenJij.nu Heerlijk tropisch eiland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ingrid - WaarBenJij.nu

Heerlijk tropisch eiland

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

05 Juli 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi allemaal,
Na een lange, maar goede vlucht zijn we onthaald op het vliegveld door Patricia(de vriendin van Annet). Zij heeft ons op de bus naar Lumut gezet, vandaar zijn we verder gereisd met taxi, jetty=boot en weer een taxi.
Na ongeveer 24 uur op pad...waren we eindelijk op Pulau Pangkor. We waren niet zo tevreden over onze standaard room en hadden dan ook binnen 5 minuten een luxe kamer geregeld(uiteraard voor dezelfde prijs).
Ons hotel heeft een prachtig zwembad in de vorm van een boot; hier hebben we de 1ste dag dan ook heerlijk gelegen. Ook hebben we de 1ste dag al neushoornvogels en apen gezien bij ons resort, erg leuk.
's Avonds heerlijk gegeten bij Daddy's aan het strand. Hier hebben we onze 2de dag dan ook heerlijk op het strand gelegen met lekkere sapjes, aardige bediening, lekkere zee en gelukkig ook de zon. Kortom we vermaken ons wel.
Vandaag een brommer gehuurd en hebben we cultureel gedaan; visssersdorpje bezocht, Chinese tempel. We hebben het zo naar ons zin hier, dat we nog maar een nachtje hebben bijgeboekt in ons resort.
Groetjes Annet en Ing

• 05 Juli 2011 - 08:19

Irene:

Wat klinkt jouw reis al weer super relaxed!! Heerlijk! Hoe krijg je die upgrades toch altijd voor elkaar? Geniet ze verder en alvast veel met Arie!!

• 05 Juli 2011 - 08:36

Petra:

kLINKT GOED! neushoornvogels...kan ik die bij de kaartjes van de ah vinden?
    eerst maar even lekker relaxen!
    Ik heb ook nog niet veel gedaan.
    veel plezier. x

• 05 Juli 2011 - 11:00

Ingrid:

Geniet ervan!
    Ik ben weer begonnen vandaag bij ICTU, erg leuk weer. Zijn we allemaal blij.
    Voor annet groetjes van Ellen terug

doei

• 05 Juli 2011 - 11:38

Nancy:

Oh wat klinkt dat weer allemaal heerlijk ..genieten hoor!!!!!

• 05 Juli 2011 - 12:38

Anita Buijs:

Klinkt weer goed! Lekker genieten en heel veel bezichtigen! HAVE FUN!!XXX

• 05 Juli 2011 - 15:13

De Verlegjes:

Huh???? Zit je er al??? Heel veel plezier toegewenst en na de zomervakantie komen we een keertje naar Den Haag
    om jullie verhalen te horen!

Groetjes Mariëtte

• 05 Juli 2011 - 15:21

Mama En Papa:

hallo Ingrid en Annet
    met ons is alles goed naar het strand geweest en jullie hebben het ook naar je zin zo te zien we bellen binnenkort groetjes
    m&p

• 06 Juli 2011 - 20:15

Petra:

geniet, geniet, gaan wij ook doen in onze super de luxe sleephutcabin in Otterlo met uitzicht op de vleermuizen... Denk nog even aan ons tijdens de flied lice met chicken cashewnuts...
    liefs Petra (en Bert en kids)