Bijna paar dagen langer in Bangkok moeten blijven! - Reisverslag uit , van Ingrid - WaarBenJij.nu Bijna paar dagen langer in Bangkok moeten blijven! - Reisverslag uit , van Ingrid - WaarBenJij.nu

Bijna paar dagen langer in Bangkok moeten blijven!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

08 Augustus 2010 | ,

Hoi allemaal,
Na een paar dagen Bangkok waar we de belangrijkste en mooiste tempels hebben bezocht, geshopt op de weekendmarkt (waar we allerlei souvenirs en shirtjes enz. hebben gekocht), voetmassages, shoppingmalls bezocht, khao sonroad bezocht (waar we allebei gillend gek werden van de drukte) was het tijd om naar huis te gaan....
We hadden echter niet goed op onze tickets gekeken, dus toen we bij de balie op het vliegveld kwamen, vertelde het meisje daar dat we een dag te laat waren?????
Een dag te laat?? Jazeker, wat nu?
Vliegtuig helemaal volgeboekt, businessclass upgrade kost euro 1300. En er is pas dinsdag plek voor ons tweetjes. Arie bleef gelukkig kalm, terwijl ik behoorlijk in de stress schoot met alle geplande afspraken. Uiteindelijk om kwart voor 1 riepen ze ons dat we 1 businessticket konden kopen voor 450 euro...maar nadat ik totaal in de stress had gevraagd of er echt maar 1 ticket was, gingen ze nog een keer kijken. En ja we konden allebei mee: 1 in de businessclass en 1 in de comfortclass. Eind goed al goed.
Na een heerlijke vlucht, nl. grote stoelen en voor mij zelfs champagne!!! zijn we nu gelukkig weer thuis na een heerlijke vakantie.
Tot de volgende reis, groetjes Arie en Ing.

• 08 Augustus 2010 - 12:31

Jeffrey:

Haha, Een avontuurlijke vakantie, met een avontuurlijk eind, hoe toepasselijk ;) Welkom thuis.

• 08 Augustus 2010 - 15:26

Lidia:

Dat was even schrikken te laat hoe verzin je het!!!!! Maar eind goed al goed WELKOM THUIS.

Groetjes Lidia

• 08 Augustus 2010 - 15:53

Agnes:

He Ing, jij als ervaren reiziger! Je kunt het ook anders zien... de reis en vakantie was zo goed dat het jullie volkomen losgemaakt heeft van dag en tijdsbesef! Welkom terug in Nederland waar je agenda straks lang genoeg weer regeert.
    groetjes, Agnes

• 09 Augustus 2010 - 08:24

Coby:

Jeetje wat een verhaal. Maar gelukkig is toch alles nog goed gekomen.
    Welkom terug en tot gauw.

Gr Coby