Ao Nang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu Ao Nang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu

Ao Nang

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

05 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,
Inmiddels zijn we al ruim weer ruim eem week verder en hebben we allerlei mooie plaatsen gezien.
Na het luxe resort op koh Tao hebben we een leuk hutje op koh tao gevonden, waar het heerlijk was. Hier hebben we een snorkeltripje gedaan en lekker geluierd op het strand.
Daarna zijn we in 1 keer doorgereisd naar Krabi en van daar uit naar Koh Lanta; helaas was het op koh lanta regenseizoen en was het weer iets minder mooi dan wij wilden, maar goed we hebben ons prima vermaakt. We hebben 2 dagen rondgescooterd en mooie afgelegen strandjes gezien. Hier hadden we een leuk resortje met zwembad voor nog geen 12 euro(low saison).
Na koh Lanta zijn we naar Ao Nang gereisd. Hier hebben we een dagtour naar Khao Sok=nationaal park gegaan; hier hebben we weer op een olifant gezeten, met een kano over de rivier gereisd, mooie tempel, watervallen, apen, mooie limestone bergen gezien. Arie heeft nog door de bomen gezoefd...nU lekker relaxen bij het zwembad, want de zee is een beetje wild, maar het weer is super.
Vanavond vertrekken we naar Bangkok, waar we gaan shoppen en mooie tempels bekijken.
Groetjes arie en Ing

• 05 Augustus 2010 - 06:16

Ingrid:

Door de bomen gezoefd....dat klinkt als iets dat ik niet zou durven geloof ik. Leuk dat jullie nog naar het park geweest zijn. Op naar Bangkok, altijd leuk. Ik ga vandaag shoppen met Anouk voor school enz en even wennen op de NSO.
    Tot zondag!!

• 05 Augustus 2010 - 07:16

Jolanda:

Hoi Ingrid en Arie, Dat is wel het ultime vakantiegevoel als ik dat zo lees.
    En je hebt je eigen Tarzan! Erg leuk. Nou geniet nog maar even ook van het mooie weer daar. Hier is het een stukje koeler. Nog veel plezier en een goeie thuis reis, see you soon. Gr. Jolanda P.S. Met Mickey is alles goed gegaan hoor en eten wat die doet, hollands welvaren!

• 05 Augustus 2010 - 15:53

Agnes:

Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal weer gedaan joh; goeie reis naar Bangkok / moet je lang in de trein zitten trouwens? En voor daarna, goeie vliegreis terug naar hier.
    groetjes, Agnes

• 06 Augustus 2010 - 07:43

Lidia:

Hoi Arie en Ingrid,

Wat een mooie reis, en dat is wel heerlijk om zo samen van alles te genieten en verwend te worden in prachtige resorts. Geniet nog fijn samen en tot volgende week vrijdag. Groetjes Lidia