"Safari"tour in Chiangmai overleefd - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu "Safari"tour in Chiangmai overleefd - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu

"Safari"tour in Chiangmai overleefd

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

23 Juli 2010 | Thailand, Hua Hin

Hoi allemaal,
De safari tour in Chiangmai was erg leuk: We hebben op een olifant gezeten, een ossenkartocht gedaan op een bamboevlot de rivier afgevaren(inmiddels was het gaan regenen, beetje jammer), doi suthep= tempel op de berg gezien en de longnekdames=volk met ringen om hun nek die ze tot hun dood moeten dragen.
Daarna zijn we met de bus naar Phisanulok gereisd om vandaar uit Sukhotai= oude koningsstad te bezichtigen op de fiets. Daar hebben we een rondje gereden door allerlei tempels, gelukkig bleef het droog.
Vanuit Phitsanulok hebben we de trein naar Bangkok genomen(6 uur), dit was toch best wel een hele onderneming, daarna zijn we een uur later vanuit Bangkok naar Hua Hin ook weer met de trein(helaas zonder airco) gereisd, dit was pas echt afzien...met 34 graden en allerlei rondzwermende insecten het laatste uur....
Daarom zijn we in Hua hin maar lekker 2 dagen aan het strand gaan liggen bijkomen, heerlijk.
Morgen reizen we verder naar Koh Tao= eilandje een stuk verder naar het zuiden, waar we net een super de luxe resort hebben geboekt met uitzicht op zee!!! Ach ja; het is vakantie.zie www.seashell-resort.com als je wilt weten hoe we er bij gaan zitten/liggen.
Groetjes Arie en Ingrid

• 23 Juli 2010 - 11:25

Ingrid:

nou ja! wat een mooie foto's bij het resort. Ziet er goed uit.
    Net pauze gehad nu weer vol aan het werk, tsja beetje jaloers ben ik wel

doei

• 23 Juli 2010 - 11:37

Ome Hans :

Hoi Ingrid,

Fijn te horen dat jullie het naar je zin hebben. Ook vinden wij het hartstikke leuk om te horen dat jullie dezelfde plaatsen/bezienswaardigheden hebben aangedaan die wij zo'n 20 jaar geleden ook hebben bezocht. wij hebben toen overnacht in een dorpje (zonder electra etc. diep in de "gouden driehoek" de bewaking was toen met gewapende militairen i.v.m. smokkel vanuit het buurland.

Wij zijn toen ook div. dagen in Hua-Hin gebleven om ff bij te komen van al het gereis.

Geniet nog maar van de rest van jullie verblijf daar, want dat land is de moeite waard om goed bezocht te worden en zeker als je van cultuur houdt en niet als een "strandvakantie" ziet.

Geniet nog maar van de rest van jullie trip en we horen de verhalen en zien de foto's wel t.z.t.

Groetjes van ome Hans

• 23 Juli 2010 - 17:34

Kasper En Marlize:

Hoi Arie en Ingrid,

Leuk om de verhalen te lezen. De olifantenrit vond ik toendertijd ook geweldig! De meisjes (longnek) zijn apart om te zien. Moet er niet aan denken om die ringen om mijn nek te hebben.

Het resort in Koh Tao ziet er goed uit.

Geniet ervan en rust allebei goed uit.

• 25 Juli 2010 - 11:03

Annet:

Ha ! Toch op een olifant en een bamboevlot ! Leuk he ? Ik zal straks jullie resort eens bekijken. Eerst m'n reistas uitmesten en de wasmachine aanzetten. Heerlijke weken nog en geniet van de zon want die heb ik hier vandaag nog niet gezien.
    groeten !

• 25 Juli 2010 - 21:08

Agnes:

Nou, ik heb even gesurfd, op dat resort houden jullie het vast wel een tijdje uit, super lokatie zeg en lekker luxe! En dat van die trein met beesies wordt voor later een mooie annekdote. Fijne tijd daar en groetjes!

• 26 Juli 2010 - 07:30

Marco:

Hoi Ingrid,

Het reisverslag ziet er prima uit. Fijn om te lezen dat het wer geslaagd is. Ook met Mickey ging alles goed. Ze is inderdaad een grote eter geworden. Ik ben benieuwd naar je foto's.
    Tot volgende week!
    groetjes,
    Marco

• 27 Juli 2010 - 09:58

Brenda:

Hi Ingrid en Arie,

Ik heb net op m'n gemak al je reisverslagen zitten lezen. Wat geweldig weer! Ik zie jullie helemaal zitten op een olifant..haha!
    Geniet nog van jullie luxe resort en tot snel weer!

Groetjes,
    Brenda