Visum gelukt, zelfs met die vreselijke foto - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Ingrid - WaarBenJij.nu Visum gelukt, zelfs met die vreselijke foto - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Ingrid - WaarBenJij.nu

Visum gelukt, zelfs met die vreselijke foto

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

07 Juli 2010 | Laos, Vientiane

Hoera Nederland is door naar de finale....hopelijk kan ik die in Vientiane met meer Oranje fans kijken.
Gisternacht zat ik heel zielig voor mijn tv met thai verslag naar de wedstrijd te kijken. Gelukkig was het de moeite en het wakker blijven waard 3-2. Vandaag weer mijn oranje shirt aan en gelukkig waren er een paar mensen die mij feliciteerden. Joehoe
Vandaag ben ik de grens met Laos overgegaan en heb het mijzelf makkelijker gemaakt dan de vorige keer(ben nu nl in VIP bus gestapt, waardoor je direct naar de grens wordt gebracht een nadat je lopend Thailand uitgaat en Laos binnenkomt weer wordt opgepikt.)
Ben nu in Pakse, waar het behoorlijk warm is en de zon even verdwenen is, volgens mij komt er een regenbui.....
Morgen of overmorgen hoop ik naar de 4000 Islands in het zuiden van Thailand te gaan= Si Pan Don.
Ik ga ervan uit dat er daar geen internet is, dus het volgende verslag komt weer uit Pakse of Vietiane.
Heb hier ook geen bereik met mijn mobiel, ga zo op zoek naar simkaart van Laos.
En ga ook nog even Pakse herverkennen, want er is best wel wat bijgebouwd.
Groetjes Ing

  • 07 Juli 2010 - 07:43

    Annelieke En Esmée:

    lieve Inkie,
    ik vind het jammer dat je heel ver weg bent. Wij gaan strakjes naar Frankrijk met vakantie. Wordt jij dan ook zo bruin?
    kusjes van Annelieke en kusjes van Esmée

  • 07 Juli 2010 - 09:34

    Ome Hans :

    Hoi Ing,

    Ja, iedereen is in een operste stemming wat het voetballen betreft. Laat de voetbal maar de voetbal en ga maar weer op herverkenningsonderzoek uit in Pakse.

    Veel plezier enneh een goede parapluie is nooit weg.

    Groetjes

  • 07 Juli 2010 - 11:17

    Ingrid:

    ik geloof dat ik met je simkaart een smsje kreeg. Heel bijzonder tel nummer. Maar goed volgens mij doet ie het dus. Zondag wordt het echt spannend, heel benieuwd of je oranjefans vindt.

    gr ook van Anouk (ze heeft het er steeds over dat je op vakantie bent)

  • 07 Juli 2010 - 18:34

    Jeanine:

    Hé Ingrid< at leuk dat je toch die wedstrijd hebt gezien, al was het dan maar heel alleen! Maar wat je zegt, de moeite waard! Wat een feest hier na de uitslag an gisteren. Kompleet met vuurwerk. Veel reisplezier naar Si Pan Don. kijk uit naar je volgende bericht. groetjes, jeanine en natuurlijk ook van Demi

  • 08 Juli 2010 - 06:19

    Lidia:

    Hoi Ingrid,

    Dat is raar voetbal kijken met verslag van een thai, maar de beelden spreken gelukkig voor zich.Waarom moet je trouwens lopend de grens over bij Laos? Is de regenbui gekomen en was dat wel even lekker? Geniet maar verder van je mooie reis en we horen weer wat uit Pakse ofzo.

    Groetjes van Lidia

  • 10 Juli 2010 - 13:55

    Wiesje:

    Hoi Ing,

    Leuk weer van je te horen! Ik loop hier in Uruzgan ook in n oranje shirt en dat kan men hier wel waarderen, t halve kamp is oranje, behalve de kleding van de militairen, die moeten hun uniform aan uiteraard. Ik ben eerder terug in NL dan jij, op 27 juli. Wat eerder dan bedoeld ivm zieke moeder. Afijn ik hoop je in Aug te zien, goede reis nog en geniet!
    liefs, Wiesje

  • 10 Juli 2010 - 18:59

    Yvonne:

    Hoi Ing,

    Veel plezier zondagavond tijdens de finale!!! wij zitten weer gezellig in de Page, helaas niet in het stadion zoals Harry Roodbeen. veel plezier nog!

    groetjes
    Hans en Yvonne

  • 10 Juli 2010 - 21:46

    Mariëtte:

    Ha die Ingrid,

    Vorig jaar zaten we samen met je/jullie in de Taman Negara, nu zit je ,straks weer samen met Arie in Thailand. Leuk hoor. Waren we jullie weer bijna tegengekomen.Wij wensen jullie een hele goede reis en hopen nog iets van jullie te horen.

    Groetjes Willy, Mariëtte,
    Maura en Milan

  • 11 Juli 2010 - 13:44

    Brenda:

    Lieve Ing
    Wat een belevenis daar.
    Hoop dat je een geweldige reis hebt,maar dat kan niet missen zo te lezen.
    Hier in nederland is het op het moment ook tropisch en we gaan er een fantastische warme WK finale van maken vanavond.
    Ik hoop dat je er wat van mee krijgt en anders zal je het vast wel van iemand horen daar in verweggistan.
    Nou we blijven op de hoogte via je blogs.
    Ik hoop dat je nog veel moois gaat zien en beleven.
    Doe voorzichtig!!
    Groetjes en een dikke zoen van Brenda en natuurlijk ook van Zoë
    René en Quinty.

  • 15 Juli 2010 - 18:45

    Kasper & Marlize:

    Hoi Ingrid en Arie,

    Arie zit nu nog in de lucht, maar alvast veel plezier de komende weken samen!

    Groetjes Kasper & Marlize

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 36203

Voorgaande reizen:

20 Juli 2019 - 26 Augustus 2019

Geen Zuidoost Azië maar Zuid Amerika

14 Juli 2018 - 13 Augustus 2018

Thailand

08 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Colombia i.p.v. Azië

12 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Sulawesi 2015

09 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Bali-Lombok-Flores en nog meer moois

02 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Strand, natuur, strand, natuur in Maleisie

22 April 2011 - 09 Mei 2011

Even 2 weken naar Zuid-Thailand

04 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Thailand-Laos-Thailand

11 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Maleisie:eerst alleen dan samen

20 Juli 2008 - 26 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: