Thuis - Reisverslag uit , van Ingrid - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit , van Ingrid - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

26 Augustus 2008 | ,

Hoi allemaal,
Ben weer thuis na een geweldige vakantie van ruim 5 weken op Java, Bali en in Singapore.
In legian heb ik de laatste dagen lekker aan het strand kunnen liggen en afscheid kunnen nemen van mijn eerder gemaakte vrienden.
Daarna ben ik naar Nancy in Singapore gereisd, waar het helaas regende(bijna 4 dagen lang). Ondanks de regen heeft Nancy mij toch een aantal mooie dingen van Singapore laten zien(Little India, Chinatown, Singapore River, East coast, Sentosa Island, Black en White houses)leuke eettentjes, haar vriendinnen. Kortom het was erg gezellig en leuk om te zien hoe Nancy met haar familie in Singapore woont.
Nu weer terug naar het gewone leven; morgen naar school om het lokaal in te richten.
Allemaal weer bedankt voor alle reacties en tot de volgende keer maar weer.
Groetjes Ingrid

• 26 Augustus 2008 - 12:17

Brenda:

Hi,

Fijn om te lezen dat je weer op Nederlandse bodem bent. Ik zie je morgen en ben benieuwd naar al je verhalen.

Groetjes, Brenda

• 26 Augustus 2008 - 13:15

Lidia:

Hoi Ingrid,

Fijn dat je weer veilig thuis bent, dat is weer wennen zeker behalve aan het weer dan dat is hetzelfde als in Singapore. Tot vrijdag Lidia

• 26 Augustus 2008 - 14:00

Greet:

Hé daar ! Fijn om te lezen dat je weer goed thuis gekomen bent, het was trouwens allemaal leuk om te lezen wat je beleefde en dat was niet weinig. Sterkte met het weer wennen aan 'hier'. Groetjes voor jou !

• 26 Augustus 2008 - 18:26

Rinskje:

Het ziet er wel paradijselijk uit daar...
    Ook fijn dat je er weer bent. Groetjes, Rinskje

• 27 Augustus 2008 - 11:12

Bianca:

heyy ing!
    goeie terugreis gehad? balen van die regen, op bali niets van gemerkt! gelukkig dat je nog wel mooie dingen kon zien.ik zie je vrijdag! gezellig!
    groetjes bianca

• 27 Augustus 2008 - 18:18

Petra:

Goed om te horen dat je heelhuids bent aangekomen. En nu weer bach to reality, een jaar hard werken voor een volgende mooie reis..... Zie ik je zondag??? op de verjaardag van Levi??? En anders maar gauw weer even uit eten oid, ben benieuwd naar al je verhalen....
    groetjes/liefs Petra

• 27 Augustus 2008 - 19:30

Esther:

Hai
    Mooie foto's, alle beelden komen bij mij ook weer terug. Schitterend land hè? En nou weer terug in het koude kikkerlandje, maar in het weekend schijnt het weer beter te worden. Misschien tot zondag!!
    Kus Es