Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

01 Maart 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi,
Vliegreis ging allemaal goed, lekker veel geslapen. Ben inmiddels aangekomen in Bangkok, zit in een superdeluxe hotel voor 2 nachten(heb nachtje extra geboekt, aangezien ik niet helemaal fit was). Hab nog niet veel gedaan, ga vandaag beetje relaxen bij zwembad en morgen proberen treinticket te regelen. Trein voor morgenavond is nl. vol voor vrouwen!
Heb al wel wat foto's gemaakt, alleen deze computer is niet zo snel, dus jullie moeten nog even wachten.............
Groetjes Ing

• 01 Maart 2007 - 06:57

Inge:

Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen. Jammer dat ik je laatste training heb gemist, maar ik wil je zo alsnog veel plezier wensen! Ik ga zeker blijven lezen over je belevenissen.
    Liefs,
    Inge

• 01 Maart 2007 - 07:04

John:

Relaxen mag gewoon hoor Ingrid, je bent met vakantie! Even de spanningen kwijt raken voordat je echt begint. Goede eerste (trein)reis gewenst, John

• 01 Maart 2007 - 07:25

Sicco:

Jammer dat je nog niet helemaal fit was. Gelukkig zat je wel in een luxe hotel en hangen bij het zwembad is ook niet verkeerd!

• 01 Maart 2007 - 07:27

Carolien:

heerlijk he zo'n lux hoytel geniet er maar lekker van .
    Ben eiegenlijk een beetje jaloers klein beetje maar hoor leuk om je zo t evolgen liefs carolien ( clien)

• 01 Maart 2007 - 09:01

Coby:

Hallo Ingrid fijn dat alles goed is gegaan.Heb je nog het blauwe boekje al gelezen?Heerlijk om in een lux hotel te zijn, geniet er van en tot je volgende bericht.Groetjes Coby

• 01 Maart 2007 - 09:36

Nanda:

Hey Ing,
    Klinkt goed! Ben erg benieuwd naar de foto's! Trein vol voor vrouwen?? Heel bijzonder... haha...
    Dan nog maar ff relaxen in het luxe hotel... lijkt me ook niet rot...
    Groetjes Nanda

• 01 Maart 2007 - 09:48

Niels:

Ben blij te lezen dat je goed hebt kunnen slapen in het vliegtuig. Geniet er van, lekker aan het zwembad en we kijken uit naar je volgende bericht.

• 01 Maart 2007 - 11:18

Ieke:

Een luxe begin is een goed begin ;-). Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Succes met de trein en geniet van het zwembad!

Groetjes, Ieke

• 01 Maart 2007 - 12:01

Nancy:

hoi ingrid,
    fijn dat je vliegreis goed is gegaan.Ga maar lekker even uitrusten voordat je op pad gaat...bij jou is het blijkbaar wel goed weer hier stortregent het gelukkig zijn de wegen hier in singapore er wel tegen bestand.Meen je serieus dat er wel plek in de trein was maar dat er nog alleen maar mannen mee mochten? groetjes nancy

• 01 Maart 2007 - 12:04

Oom Hans:

Sawadee Ing. Gelukkig alles goed verlopen en nu nog een beetje relaxen. Ik kijk uit naar het volgende verslag.

• 01 Maart 2007 - 12:05

Ilse:

Hoi Ing,

Fijn dat je reis goed ging. Nu wel even snel echt opknappen. Maar dat moet wel lukken bij het zwembad denk ik.
    Hopen dat er in de volgende trein wel vrouwen mogen....

Liefs Ilse

• 01 Maart 2007 - 12:13

Tante 10:

Hoi Ing,
    Wat fijn dat je goed bent aangekomen. Wat een geweldige stad hè, Bangkok! In gedachten zijn we bij je hoor. Ik ben benieuwd naar je foto's. Wel een gek idee; bij ons is de middag nog maar net begonnen en bij jou is het al weer avond. Kun je nog even naar de nachtmarkt. Geniet ervan! Pas goed op jezelf!
    Groetjes,
    tante 10

• 01 Maart 2007 - 13:12

Marco:

Ik hoop dat je een beetje opgeknapt bent.

groet,
    Marco

• 01 Maart 2007 - 13:44

Erna:

hi Ing, zo het luie genieten is (eindelijk!) begonnen... Eerst nog relaxen en daarna begint weer wat actie! Succes met je treinticket regelen. Heb je al de vreemde luchtjes en het lekker eten geproeft? groet, erna

• 01 Maart 2007 - 14:08

Ing B:

Klinkt allemaal prima, geniet ervan!

Groetjes, Ingrid

• 01 Maart 2007 - 15:24

Inge:

Balen dat je ziek bent weggegaan. Hopelijk doet de warmte je goed. Veel plezier verder!

• 01 Maart 2007 - 18:51

Michael:

hoi juf ik wens u veel plezier in bangkok en bent u al weer opgeknapt ?
    p.s bij u foto links in de bovenhoek staat nog steeds
    dat u in nederland bent!

groeten michael
    p.p.s boekje van 7b al gelezen?

• 01 Maart 2007 - 18:59

Kristel:

Heb je de ouders van Remco al gezien? Die waren zondag en maandag ook in bangkok :-) maar die zijn inmiddels al weer in Kanchanaburi. Succes met de treinreis en beterschap!
    groetjes,

• 01 Maart 2007 - 20:38

Ingrid:

hoi,
    ik stuur je even een gewone mail hoor, hier kan ik niet zoveel kwijt.

doei

• 01 Maart 2007 - 21:34

Frank:

Lekker eerts even bijkomen en dan op avontuur gaan. Ben wel nieuwsgierig naar je foto;s hoor. Have fun.

• 02 Maart 2007 - 08:04

Petra:

hai,
    Zit je inmiddels al in een trein?met mannen en vrouwen?
    Wat is dit nu weer voor actie!!
    Lekker gezwommen? ik wel met Daniek in overvol zwembad pfff leve de vakantie!!
    gr petra

• 02 Maart 2007 - 11:55

Monique Scherf:

tjeempie je was bij de spam terecht gekomen. vanaf nu volg ik je hoor!

• 03 Maart 2007 - 12:08

Ik(INgrid Zelf):

Hoi, even een snelle reactie. Trein is bus geworden. Inmiddels ben ik al in laos, van de week maak ik een update op de site. Boekje van 7b en leerkrachten helemaal leuk, bedankt!

• 03 Maart 2007 - 16:08

Jessica:

Hoi Ing,

Jammer dat ik nog in de vergadering zat, was pas om half vijf afgelopen. Anders had ik je weer persoonlijk kunnen uitlaten. Hihi. Heel veel plezier.

Groetjes Jessica

• 03 Maart 2007 - 21:49

Suus:

Toch maar met de bus? Daar konden nog wel vrouwen bij? Ga lekker genieten van deze reis, dan gaan wij weer aan de slag, want sommigen moeten gewoon werken. Veel plezier, 'k blijf je volgen. groetjes Suus.

• 04 Maart 2007 - 10:04

Patty:

He Ingrid,
    Leuk om je al zo snel te horen.
    De trein zit al vol voor vrouwen? Dat is om te gillen zeg!Veel plezier
    gr Patty

• 05 Maart 2007 - 08:32

Mieke Hessels:

Hoi Ingrid, ben blij dat alles goed is gegaan, heeft het paardenmiddel gewerkt? Wel lekker om even te relaxen voordat je op sjouw gaat. Ben natuurlijk reuze benieuwd naar de foto's, maar ja, daar moeten we dus nog even op wachten. Veel plezier en kijk uit daar in dat Verre Oosten. Liefs en knuffels Mieke

• 05 Maart 2007 - 14:48

Freddy En De Rest:

Ik ben blij dat je weer opgeknapt bent. Succes op je verdere reis. Hier gaat alles goed.
    Groetjes van Joyce, Freddy, Rick en Tim

• 05 Maart 2007 - 18:55

Siobhan:

Fijn dat je goed bent aangekomen! Ik hoop dat je snel weer FIT word!
    Alsnog veel plezier!
    Geniet ervan en ik mis u heel erg!

Doei!

• 06 Maart 2007 - 05:11

Nancy:

he ingrid hoe is het? hoorde van jan dat het rommelt in bangkok (jan moest voor zijn werk maar wordt afgelast)dus ben blij dat je daar weg bent,ben je al wat uitgerust? je zal wel een lokaal simkaartje in je tel. hebben want ik probeerde je te bellen maar kreeg je niet te pakken.Als je hem even doorgeeft kunnen we even gewoon kletsen.Er was net een lichte aardbeving hier aan de east-coast ,jan moest z'n gebouw uit.mijn tel.nmr (+65=s'pore )98608418

• 06 Maart 2007 - 07:38

Lidia:

Hoi Ingrid,

Gelukkig dat je je nu wat beter voelt,dan kan het echte genieten beginnen.Wat grappig dat je niet met de trein mee kon omdat er teveel vrouwen in zaten,kunnen de mannen daar niet tegen?Groetjes Lidia

• 06 Maart 2007 - 10:36

Janny:

geniet jij maar lekker. hier alles erg nat. Cito's zijn binnen. gaan donderdag mee. ga er niks over schrijven. je mag je na de meivakantie pas weer om school druk maken.
    jammer dat je niet lekker was tijdens de vliegreis. we houden je in de gaten. veel plezier

• 01 Juni 2007 - 12:15

Sic En Sio:

we zijn bezig met de powerpoint!

gr.