Eindelijk een echte computer gevonden....haha - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu Eindelijk een echte computer gevonden....haha - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu

Eindelijk een echte computer gevonden....haha

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

08 Augustus 2012 | Indonesië, Batavia

Hoi allemaal,
Eindelijk weer een echte computer, nl. overal wifi, maar geen computer....
Waar was ik ook al weer gebleven met mijn verslag; oh ja in Ubud bij de dansvoorstelling.
We zijn met Es, Stef, kids en oma naar een voorstelling geweest; het was wel wat moorddadiger dan we hadden verwacht...aan het einde was er zelfs een gespeelde zelfmoord. Een echte voorstelling voor kinderen dus, ahum.
De volgende dag zijn Ing en ik naar Amed vertrokken om te snorkelen/duiken en zonnen. Amed is een realxte plek om te snorkelen en van de zon te genieten. We zaten hier in een Belgisch Hotelletje, wat superschoon en leuk was/is: Gerigeriashanti. Hier hebben Ing en ik gedoken/gesnorkeld bij de Liberty(een wrak v/e Amerikaanse boot)helemaal overwoekerd met koraal. OOk hebben we nog een FullmoonParty meegemaakt, waarbij de opbrengst van de drank naar de tempel gaatr??? Verder hebben we ook nog een dagje op een brommertje langs de verschillende strandjes gebrommerd; erg leuk. De laatste dag in Amed hebben we heerlijjk geluierd op het strand, gesnorkeld en nog genoten van een heerlijke massage.
Na Amed zijn we doorgereisd naar Canggu(boven Kuta). Hier was het heerlijk rustig en hebben we op het zwarte zand genioten van de surfers en kitesurfesr, erg gaaf om te zien. De volgende dag zijn we Tanah Lot(tempel in zee) gaan bekijken bij zonsondergang.
Vandaag zijn we aangekomen in Legian, waar we een wandeling naar Kuta hebben gemaakt. Heel bijzonder al die restaurants, hotels etc. vooral gericht op de Australiers....In Legian is het gelukkig iets rustiger. En hebben we al een beetje geshopt(er is nl. niet echt veel te vinden dat wij echte leuk vinden, morgen maar weer verder kijken) We hebben ook al even op het strand gelegen(het strand is veel en veel drukker dan 4 jaar geleden) Vanavond hebben we met Es, Stef en co weer gezellig gegeten. Morgen nog beetje shoppen, zonnen.
Vrijdag gaan we naar Jimbaran(hier heb je heerlijke seafoodrestaurantjes aan het strand...mmmm) en dan is het zondag weer tijd om naar huis te gaan na een tot nu toe heerlijke vakantie.
Foto's plaats ik in Nederland, dat is makkelijker. Groetjes Ing en Ing

• 08 Augustus 2012 - 18:28

Ing:

He balen dat ik net te laat thuis was. Klinkt heerlijk relaxed allemaal, lekker zonnen en eten, Hmmm. Nog veel plezier de laatste dagen, goeie reis alvast en tot maandag!!!! Gr. Ing

• 08 Augustus 2012 - 22:06

Erna:

Heerlijk zo te lezen dat het lekker relaxen is!
    Ennn...waar heb je de lekkerste garnalen gegeten? Ik ben benieuwd. Groetjes en geniet van de laatste daagjes, tot in Nederland.

• 08 Augustus 2012 - 22:06

Marianne:

Hey Ing,,

Wat geweldig je verhaal,
    Ik wwet een beetje waar je zit want ik ben er natuurlijk ook geweest,

Leuk om daar de hele fam van zaalen coers te zien.
    Zie je ze nog ??

Doe ze de groeten,

Hele goede reis terug en ik ben benieuwd naar de foootoooos,

Kus Marianne

• 09 Augustus 2012 - 09:36

Mieke De Vos:

Hee Ing,
    Ik dacht al even is de varaan je achterna gekomen? :-)
    Klinkt goed allemaal.
    Wel raar dat je al weer bijna terugkomt. Time Flies!!!
    Geniet nog even van al het moois!!
    Ben benieuwd naar al je verhalen en foto's!!

Liefs Mieke

• 13 Augustus 2012 - 10:22

Marco:

Hoi Ing,
    Als je tijd hebt kom ik snel foto's kijken. Ik ben erg benieuwd.
    Dus misschien tot volgende week!

groet,
    Marco