Druk druk druk.... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu Druk druk druk.... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu

Druk druk druk....

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

30 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

Hi allemaal,
Na het zien van de varaan moest ik even bijkomen.....Dit ben ik gaan doen op een heel mooi bounty-eiland voor de kust van flores. Hier heb ik gesnorkeld, gelezen en heerlijk op mijn zwemband gedobberd.
Daarna ben ik met het vliegtuig naar Denpasar gevlogen en ben ik met Ingrid Taal(vriendin van volleybal) naar Sanur gegaan. Hier zaten we in een leuk familiehotel vlakbij het strand. Ing had last van haar jetlag, dus ik naar de pedicure....maar dat ging helaas niet helemaal goed. Ze vond dat ik erg veel eelt had en ging hier dus heftig tegenaan. Zo heftig dat ik nu voorlopig niet naar de pedicure wil(nl bloedende knokkel, bijna flauwvallende Ing;kortom drama). Volgende dag voet goed verpakt en heerlijk gefietst bij Sanur. 's Middags relaxen op het strand; veel zon en veel wind. Genoten van de kitesurfers.
Zondag naar Ubud vertrokken. Zitten ook hier in een leuk familiehotel. Inmiddels hebben we Stefan, Esther, Esther haar moeder en de kids gevonden en hebben we het druk met leuke, gezelllige dingen. Gisteravond gezellig bijgekletst en met zijn allen gegeten. Vandaag hebben we een fietstocht vasn 40 km gedaan; echt super van de kids dat ze het hebben volgehouden. Vnavaond gaan Ing, Es en ik naar de massage, geen pedicure(haha). Morgen gaan we ekker uitslapen, shoppen met de dames en naar de markt. En gaan we proberen nog naar een dansvoorstelling te gaan(gaat vast en zeker lukken). Wordt vervolgd.....
Groetjes Ing en Ing
Probeer de foto's binnenkor te plaatsen

  • 30 Juli 2012 - 13:17

    ING:

    Jeetje wat een beunhaas bij de pedicure. Leuk dat je esther en Stef ook ziet. Genieten van de massage dan maar hè. Wij goed teruggekomen van vakantie, wel file bij Parijs, maar ja. Nu alles opgeruimd en Niels aan het werk. Geniet ze nog...

  • 30 Juli 2012 - 13:44

    Hoi Ing:

    Hee Ing dat klink allemaal leuk en gezellig!! Fijn dat je zo geniet.
    Is je knokkel alweer hersteld van de pedicure aanval?? Wat een verhaal!!!
    Heb je nu een kleinere schoenmaat???:-)
    Hoeveel dagen heb je nog???
    Veel plezier met de vrienden gezellig voor je!!
    Veel plezier liefs Mieke

  • 30 Juli 2012 - 17:29

    Petra:

    Heb je nog korting gevraagd bij die pedicure ?? Haha wat een verhaal zeg ik zie het helemaal voor me . En jij maar roepen bij die pedicure dat je er nu wel klaar mee bent!!! :-) . Bij de 40 kilometer fietsen ben ik afgehaakt ik ga naar de pedicure! Heel veel plezier nog ING. Wij gaan woensdag eindelijk!

  • 30 Juli 2012 - 18:49

    Coby:

    Jeetje wat een gedoe zeg bij die pedi. Wel alweer leuke dingen gedaan. Wij nu in parijs. Veel plezier nog.

  • 31 Juli 2012 - 11:47

    Brenda:

    Ha Ing, wat maak je weer veel mee. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor...haha! Het is hier nu weer vreselijk weer. Het lijkt wel herfstvakantie! En je zit in allemaal leuke familiehotelletjes. Ik zit er toch weer over na te denken om volgend jaar ook zo iets te doen met de kids. Dan mag jij onze reis uitstippelen..goed?
    Veel plezier nog met je vrienden!
    Liefs, Brenda

  • 31 Juli 2012 - 17:25

    Marco:

    Hoi Ingrid, Ik hoop dat je nog in je schoen past.
    Was er ook een happy end bij de massage?
    Waar blijven de foto's.
    groetjes,
    Marco

  • 01 Augustus 2012 - 10:59

    Gijs-Jan:

    Hey Bounty Boomkikker!:-)
    Neem je een paar kitesurfers mee?
    Leuk om je verhalen te lezen. Geniet!

    Groetjes liefs GJ

  • 02 Augustus 2012 - 23:21

    Yvette:

    Hi Ing,

    Au, dat klinkt pijnlijk! Ik hoop dat je voet weer hersteld is. Wel een goed excuus om lekker te relaxen, ;-).
    Leuk, dat we zo kunnen lezen wat je allemaal meemaakt daar.

    Groetjes,
    Yvette

  • 05 Augustus 2012 - 12:28

    Annet:

    Oei...
    Ze heeft toch nog wel je teennagels een zomers kleurtje gegeven of hoefde dat van jou al niet meer ?
    Veel plezier de laatste week !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 36200

Voorgaande reizen:

20 Juli 2019 - 26 Augustus 2019

Geen Zuidoost Azië maar Zuid Amerika

14 Juli 2018 - 13 Augustus 2018

Thailand

08 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Colombia i.p.v. Azië

12 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Sulawesi 2015

09 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Bali-Lombok-Flores en nog meer moois

02 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Strand, natuur, strand, natuur in Maleisie

22 April 2011 - 09 Mei 2011

Even 2 weken naar Zuid-Thailand

04 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Thailand-Laos-Thailand

11 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Maleisie:eerst alleen dan samen

20 Juli 2008 - 26 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: