Al heerlijk gesnorkeld - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu Al heerlijk gesnorkeld - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu

Al heerlijk gesnorkeld

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

10 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

Hoi allemaal,
Na een lange reis(van bijna 24 uur) ben ik aangekomen op Bali in Padangbai.
Dit is een vissersdorpje in het zuidoosten. Ik zit hier in een heerlijk hotel met zwembad en een lekker ontbijtbuffet met verse fruitjuices mmmm.
Vandaag ben ik heerlijk gaan snorkelen in Blue Lagoon Bay(een mooi strandje in een baai).Ook heb ik hier heerlijk gedobberd op mijn zwemband(een opgeblazen nepautoband ipv mijn favoriete luchtbedje).
Verder heb ik me uiteraard al tegoed gedaan aan watermelonshakes en Indonesisch eten. Kortom ik heb het naar mijn zin.
Morgen neem ik de slow ferry naar Lombok(lembar)Deze ferry doet er 4 tot 6 uur over, ben benieuwd.
Van Lembar reis ik verder naar Gili Nanggu(waar maar 1 resort is en waar je leuk kunt snorkelen)Hier blijf ik 3 dagen, dus het duurt wel weer even voordat ik weer achter de computer zit(gok ik)
Groetjes Ing

• 10 Juli 2012 - 09:07

Nanda:

Klinkt goed Ing!!! Lekker genieten daar :) Ben benieuwd hoe Gili Nanggu is! Ik heb gisteren een e-reader voor mijn verjaardag gekregen en ben erg blij met je boeken! Thanks! xxx Nan

• 10 Juli 2012 - 09:20

Petra:

Heerlijk Ing. Veel plezier met snorkelen.
    grx

• 10 Juli 2012 - 09:36

Louise:

Zo te lezen heb je het erg naar je zin. Geniet ervan en snorkelse!!! X

• 10 Juli 2012 - 10:28

Mama/papa:

geniet er van heb je een sm gestuurd

• 10 Juli 2012 - 14:13

Kees Roos:

Hey Ing,

Geniet er maar van, straks zweet je niet van de temperatuur maar van de volleybal trainingen !!!!

Veel plezier.

• 10 Juli 2012 - 20:03

Ingrid:

hoi Ing, veel plezier! en ik wens je een fijne vakantie.

• 10 Juli 2012 - 20:15

Annet:

Héérlijk zeg ! Dat is beter dan die hoosbuien hier in Raalte... Volgend jaar reis ik weer met je mee ;-)

• 11 Juli 2012 - 09:07

Nancy:

Hoi Ing,
    Als je dit leest zit je waarschijnlijk al in gili, geniet maar weer heerlijk van alles wat azie te bieden heeft :) ben benieuwd hoe dat hotelletje was in padang bai net zo goed als wat wij toen hadden geboekt?
    gr.nancy x

• 11 Juli 2012 - 21:46

Freja:

Ha Ing,

Klinkt heerlijk allemaal; geniet ervan! Wij vertrekken a.s. zondag naar Oostenrijk voor 3 weken, dus waarschijnlijk is dit mijn enige reactie. Maar niet minder gemeend; geniet van je reis!!!

groetjes,
    Freja

• 12 Juli 2012 - 14:24

Marjolein:

Hee Ing, leuk om te lezen dat je weer op pad bent. Laat je ook even weten hoe Lombok is, ben ik heel benieuwd naar. Groetjes en nog veel plezier.

• 23 Juli 2012 - 10:28

Marco:

Hoi Ingrid,

Het ziet er goed uit. Ik wist niet dat je zwembandjes nodig had.
    Ik had nog wel promotie bandjes in jouw favoriete kleur.

groetjes,
    Marco