Mooie Phi Phi Islands en prachtig resort Koh Lanta - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu Mooie Phi Phi Islands en prachtig resort Koh Lanta - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid - WaarBenJij.nu

Mooie Phi Phi Islands en prachtig resort Koh Lanta

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Mei 2011 | Thailand, Bangkok

Na een bootreis van 1 1/2 uur kwamen we aan op Koh Phi Phi. Onderweg hebben wij genoten van de prachtige eilandjes met de witte stranden.
Bij aankomst in de " hoofdstad" van Phi Phi eiland waren we blij dat we al eerder besloten hadden gelijk door te varen naar Long Beach op Koh Phi Phi.
Hier kwamen we in een mooi resort met bountystrand terecht, echt paradijslijk.
Mooi strand, azuurblauw water, mooi weer, lekkere shakes; kortom geweldig.
Na 2 dagen luieren zijn we naar de hoofdstad gewandeld. Inmiddels was het een beetje bewolkt, gelukkig maar voor de warme wandeling naar het uitzichtspunt. Een mooi uitzicht over de 2 baaien van Koh Phi Phi. Ook was te zien dat er nog volop gebouwd werd in dat gedeelte dvan het eiland. Het monument voor de slachtoffers van de tsunami hebben we ook bezocht; helaas wordt dit niet goed onderhouden.
Arie is daarna nog verder gewandeld naar nog meer bountystrandjes en ik heb het bootje teruggenomen naar ons strandje. Inmiddels was er weer zon en ben ik lekker in de zee gaan dobberen.
De volgende dag hebben we een snorkeltripje naar Phi Phi Ley gedaan; erg mooie visjes.Ook hebben we het strand van The Beach gezien.
Na 4 dagen luieren zijn we op weggegaan naar Koh Lanta, waar we een kamer in het Cha Da resort hebben geboekt(Arie zijn favoriet van afgelopen zomer, niet geboekt toen maar wel uitgebreid bekeken in zijn zwembroek haha).
Bij aankomst bleek dat wij een geweldige suite hadden met uitzicht op het zwembad( 1 van de 3)....echter later bleek het warme water het niet te doen en kregen we een suite ...met het zwembad aan ons balkon. wil je zien hoe geweldig dit resort is www.chadabeach-lanta.com kortom we genieten volop en hadden vanmorgen zelfs kaas bij het ontbijt, jippie.

groetjes Arie en Ingrid

• 02 Mei 2011 - 07:47

Tante 10:

Hoi Ingrid en Arie,
    Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Nu is Thailand natuurlijk ook een feestje dat niet stuk te krijgen is. Geniet nog maar van de tijd die jullie daar rest. Mocht je Hans Vermeulen (Sandy Coast) tegen het corpulente lijf lopen, groet hem van mij. Hij woont ook op zo'n goddelijk eiland (Koh Samui). Doen jullie wel voorzichtig met het eten (en drinken!)? Voordat je het weet, ben je ziek en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Veel plezier nog saampjes en warme groeten vanuit Zoetermeer!

• 02 Mei 2011 - 08:45

Erna:

Hoi Ing en Arie,
    Ik lees dat het jullie alleen maar mooie plekken in een mooi land aan het bezoeken zijn! Een zwembad op het balkon, hmmm zeeeer luxueus eigenlijk....
    geen klein hutje aan het strand, zonder stromend water. Nog veel mooie momenten samen!

• 02 Mei 2011 - 10:38

Annet:

Wauw.
    Zwembad aan je kamer !
    Nogmaals
    Wauw !!!
    Wat ontzettend heerlijk.
    Jullie kunnen er straks wel weer tegenaan tot de zomervakantie lijkt me.
    Nog veel fijne dagen deze week, maar dat zal zo te zien/lezen geen probleem zijn.

• 03 Mei 2011 - 13:37

Mieke De Vos-cirk:

Hee Ing,
    Dat ziet er allemaal wel fantastisch uit zeg!!! Dat zwembad!!!! Ik zou me lekker ziek melden en nog een poosje daar blijven.
    Jullie zien er happy uit. Fijn !!
    Geniet ervan en maak ons maar gek met al die foto's!!! liefs Mieke

• 04 Mei 2011 - 11:57

Coby:

Ziet er allemaal weer mooi en leuk uit. Geniet nog even. Groetjes Coby

• 05 Mei 2011 - 20:29

Tonny:

Ha Ing. Zier er heel ga af uit. Barca was ook geweldig. Kletsen volgende week wel verder! Ga nu maar lekker verder genieten! En wel terugkomen en niet ziek melden! Lekker gezellig die Mieke! Groetjes daar en tot laterrrrrr!